meer-tijd-netwerkenTja, wij kunnen ons met z’n allen gek laten maken door de berichten over de financiële crisis. Natuurlijk merken wij het allemaal, het aantal opdrachten wordt minder. Maar zelfs dat geldt niet voor iedereen. Dus hoe erg die crisis is, is voor ieder verschillend.

Maar als je het dan toch wat rustiger hebt, gebruik dan je tijd goed.
Door NU aandacht te besteden aan je communicatiestrategie voor de komende twee jaar.
Want stel dat je het straks drukker krijgt, dan zul je zien dat je daar niet meer aan denkt. Terwijl het juist voor kleine ondernemers essentieel is je netwerkcommunicatie continu op orde te hebben.

Dus slechte tijden? Nee! Creëer nieuwe kansen en nieuwe klanten. Met een mini-communicatiestrategie. Dat kost je geen dagen om te schrijven, maar levert je wel inspiratie op voor leuke nieuwe dingen. En waarvan jij energie krijgt, daarvan zul je zien dat anderen het oppikken en doorgeven.

Wij hebben eerder al een uitgebreid geschreven over een mini-communicatieplan, een elevator-pitch en hoe je jezelf op een bijzondere manier kunt profileren. Wil je dus tips, kijk nog eens naar die blogs.